MAJID191(فوتبالی ترین)



رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا

به نقل از کیکر، کریستیانو رونالدو از ابتدای فصل جاری در رقابت های لالیگا توانسته ۳۷ گل به ثمر رساند و بهترین گلزن در سطح لیگ‌های اروپایی محسوب شود. وی این تعداد گل را در ۳۰ بازی کهکشانی‌ها در لالیگا به ثمر رسانده است.

پس از وی لیونل مسی، مرد سال اروپا و جهان با یک گل زده کم‌تر در رده دوم قراردارد. مهاجم آرژانتینی کاتالان‌ها این تعداد گل زده را در ۲۹ بازی از لالیگا در فصل جاری ثبت کرده است.

پس از این 2 مهاجم خارجی رئال و بارسا، بوراک ایلماز، مهاجم تیم ترابوزان ترکیه با ۳۲ گل زده در رتبه سوم جای گرفته است.

سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی

 اصغر فرهادی به علی کریمی پیشنهاد بازی در فیلم آینده اش را داد.
 
به نوشته تماشا: اصغر فرهادی که به تازگی برنده جایزه اسکار شده است، برای ساخت فیلم آینده اش از علی کریمی دعوت کرد تا در دفتر کارش با هم مذاکراتی داشته باشند.
 
 
 
از قرار معلوم فرهادی تصمیم گرفته قسمتی از زندگینامه علی کریمی را به صورت فیلم روی پرده ببرد.
 
شنیده می شود نام فیلم «اسطوره های سرزمین من» است که به زندگی افراد مشهور تاریخ ایران اختصاص دارد.
 
ظاهرا در این فیلمنامه به زندگی مصدق، امیرکبیر، تختی و تعداد زیادی از مشاهیر ایرانی پرداخته شده است.

سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی

شب گذشته این پیکارها با انجام 5 دیدار آغاز شد. در ورزشگاه رامون سانچس  پیخون جایی که سویا میزبان بارسلونا بود، برد 2 بر صفر مردان گواردیولا ثبت شد.

کاتالان ها که در بازی رفت تن به تساوی بدون گل در خانه داده بودند، در این بازی هر دو گل خود را در نیمه اول زدند تا برای کسب امتیازات آسوده خیال باشند.

در دقیقه 18 ژاوی و در دقیقه 25 لیونل مسی زننده گل برای آبی و اناری پوشان بودند تا بارسا اندک امید خود را برای رقابت با صدرنشین کنونی لیگ یعنی رئال مادرید حفظ کند.

در ورزشگاه لاروماردا ، جایی که ساراگوسا میزبان اوساسونا بود، تساوی یک بر یک ثبت شد.

در این بازی که میهمان جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را در ترکیب داشت، هر دو گل دیر زده شد. زیرا در دقیقه 86 هلدر پوستیگا برای ساراگوسا گلزنی کرد. اما دو دقیقه بعد یاران نکونام واکنش سریعی نسبت به دریافت این گل داشتند بطوریکه توانستند توسط دو باروس گل تساوی را به ثمر رسانند.

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، فیورنتینا در آرتمیو فرانچی میزبان یوونتوس بود که در پایان با نتیجه ۵ بر صفر شکست سنگینی را تجربه کرد.

آنتونیو کونته در مورد این بازی گفت: در دقایق ابتدایی و زمانی‌که میرکو ووچینیچ توپ را به تیر دروازه کوبید احساس کردم این بازی نیز طلسم شده و ما بازهم به گل نخواهیم رسید ولی پس از آن همه چیز بهتر شد. می‌دانستیم فیورنتینا برای به‌دست آوردن امتیاز وارد میدان خواهد شد ولی تصور می‌کنم ما در این جدال بهترین بازی فصل‌مان را ارائه کردیم. 

وی ادامه داد: پس از یک دوره تساوی‌های عجیب،‌ به هیچ‌وجه فکر نمی‌کردم در بازی با فیورنتینا بتوانیم به روند پیروزی‌هایمان بازگردیم. شاگردانم حرفه‌ای عمل کرده و توانایی‌های بالای خود را نشان دادند. می‌خواستیم در این بازی پیروز شویم و توانستیم این کار را نیز انجام دهیم. پیش از دیدار به بازیکنان گفته بودم باید روی بازی خودمان تمرکز کرده و کاری به سایر دیدارها نداشته باشیم. پیروزی در این دیدار حساس برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای داشت. بسیار خوشحال هستم که ما هنوز هم برای قهرمانی در این فصل می‌جنگیم. دوست دارم فصل را در حالی به پایان برسانیم که نسبت به هیچ چیز ابراز پشیمانی نکنیم.

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین

موامبا بازیکن سابق آرسنال در جریان بازی تاتنهام - بولتون بدون برخورد با هیچ بازیكنی روی زمین افتاد و 'هاوارد وب' داور مسابقه دقایقی بعد در حالیكه نتیجه ۱ بر ۱ بود، از بازیكنان خواست زمین را ترك كنند.

وی در جمهوری كنگو متولد شده اما در نوجوانی به انگلیس رفت و در تیم های زیر ۱۶ سال و زیر ۲۱ سال این كشور بازی كرد.

بعد از افتادن او روی زمین تعدادی از بازیكنان در اطرافش جمع شدند و برخی شروع به گریه كردند و بعضی دیگر با دست هایشان سر و صورتشان را گرفتند.

تماشاگران نیز هنگامی كه موامبا در حال انتقال به خارج از زمین بود، به تشویق وی پرداختند.

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی

به دنبال واژگونی سواری پرادو در آزاد راه نطنز ـ كاشان، علی دایی آقای گل جهان مجروح شد.

 این حادثه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شنبه شب هنگامی كه دایی در حال بازگشت از اصفهان به تهران بود، رخ داد.


وی با یك دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی شهرستان كاشان برده شد.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن که پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان با وسیله شخصی به تهران بازمی‌گشت، دچار سانحه رانندگی و به علت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پیکه تصادف کرد


 

ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا دچار سانحه رانندگی شد ولی در این تصادف اتفاقی برای او رخ نداد.
جرارد پیکه امروز و زمانی که از منزلش در حال عزیمت به نیوکمپ بود، دچار سانحه رانندگی شد. او که قصد داشت تا به نیوکمپ برود تا با سایر هم تیمی هایش عازم آلمان شود، دچار این سانحه رانندگی شد که آسیب زیادی را هم برای او در پی نداشته است.

به گزارش سایت گل، کاروان بارسلونا امروز عازم آلمان می شود تا روز سه شنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرلورکوزن قرار بگیرد.
بعد از تصادفی که میان خودروی پیکه و یک دستگاه اتوبوس به وجود آمد، خودروی پیکه آسیب دید و البته در نهایت این بازیکن کاتالان توانست به موقع بر سر تمرینات تیمش حاضر شود. 

سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حواشی بازی منچستر ولیورپول


 

چندی پیش در جریان دیدار یونایتد و لیورپول، لوئیس سوارز اروگوئه ای، صحبت های نژادپرستانه ای را خطاب به پاتریس اورا، ستاره فرانسوی یونایتد بر زبان آورد. بعد از این ماجرا بود که سوارز با محرومیتی 8 جلسه ای مواجه شد و اخیرا به میادین ورزشی بازگشته است.  


ادامه مطلب

سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد



دیروز در تمرین پرسپولیس اتفاق جالبی افتاد. درحالی که تمرین به پایان رسیده بود و بازیکنان در رختکن مشغول دوش گرفتن و تعویض لباس بودند، یکی از بوقچی های سابق باشگاه با یک پوشه صورتی رنگ وارد مجموعه درفشی فر شد.

او جلوی پارکینگ مجموعه ایستاده بود و به محض ورود بازیکنان به پارکینگ، سمت آنها می رفت، برگه ای را به آنها نشان می داد و از آنها می خواست برگه را امضا کنند. گویا برگه موردنظر، متعلق به یکی از کاندیداهای نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه تویسرکان بوده و بوقچی باشگاه پرسپولیس مامور شده بود از بازیکنان پرسپولیس برای حمایت از او امضا بگیرد!

در این میان چند نفر از بازیکنان مثل هادی نوروزی و جواد کاظمیان آن را امضا کردند اما علی کریمی که نشان داده علاقه ای به سیاست ندارد، با رد خواهش این بوقچی، برگه را امضا نکرد. علی کریمی با تندی خاص خودش برگه را پس زد و این برخورد باعث شد فرد مذکور بساط جمع آوری امضا را جمع کند و برود. 

سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم


 

تيم‌هاي صدرنشين يوونتوس و ميلان نتوانستند از امتياز ميزباني خود استفاده كنند و با تساوي صفر بر صفر مقابل حريفان خود متوقف شدند.

 هفته بيست و دوم رقابت‌هاي سري A با انجام 9 ديدار به پايان رسيد كه در مهم‌ترين آن‌ها تيم صدرنشين يوونتوس با تساوي صفر بر صفر مقابل مهمانش سيه‌نا متوقف شد. 

در ديگر ديدار حساس، ميلان كه هفته گذشته مقابل لاتزيو با نتيجه 2 بر صفر بازي را واگذار كرد، در ديدار با ناپولي ناكام ماند و با تساوي صفر بر صفر در سن‌سيرو متوقف شد.

در اين ديدار حساس و پربرخورد زلاتان ابراهيموويچ در دقيقه 64 با كارت قرمز داور از بازي اخراج شد.  


ادامه مطلب

یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!


 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستیم.

سید مهدی رحمتی در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه سایپا گفت: اگر از اشتباهات دیدار با پرسپولیس درس نگیریم مقابل سایپا هم راه به جایی نخواهیم برد. هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت هستیم.

امیدوارم از این باخت ناباورانه درس های لازم را بگیریم چرا که اگر کورکورانه و مغرور رو در روی سایپا صف آرایی کنیم چیزی جز شکستی دوباره عایدمان نمی شود!

وی افزود: سایپا تیم جوان و دونده ای است به همین خاطر قطعا خط دفاع و هافبک های دفاعی ما روز دشواری را پیش رو خواهند داشت.

رحمتی خاطرنشان کرد: اگر سه گل از زاید دریافت کردیم به علت سبک ناشناخته این بازیکن برای استقلالی ها بود. مطمئن باشید به خوبی کریم انصاری فرد را مهار خواهیم کرد. 

یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

زاید خطاب به زندی: گریه نکن بچه، این پرسپولیسه!


 

زاید که در دربی بزرگ پایتخت سه بار دروازه رحمتی را باز کرد در صفحه خود در یکی از سایت های اجتماعی با قرار دادن عکسی از فریدون زندی این جمله را بالای آن نوشته است: «گریه نکن بچه، این پرسپولیسه!» 

یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

كارلوس:مورينيو از گوارديولا بهتر است


 

ستاره سابق باشگاه رئال مادريد معتقد است كه ژوزه مورينيو سرمربي اين تيم از پپ گوارديولا سرمربي بارسلونا بهتر است.

 ژوزه مورينيو از زماني كه سرمربيگري رئال مادريد را بر عهده گرفته تنها يك بار مقابل بارسلونا پيروز شده است، اما با اين حال، روبرتو كارلوس معتقد است كه او در مقايسه با گوارديولا، مربي بهتري است. 
كارلوس كه با روزنامه‌ اسپانيايي ماركا مصاحبه مي‌كرد، گفت: مورينيو هنوز بهترين است و اين موضوع به دليل شخصيت و سبك بازي او است و اين كه هر تيمي كه هدايتش را بر عهده داشته و به موفقيت دست يافته است. بايد صبر كنيم و ببينيم كه آيا گوارديولا مي‌تواند با چلسي يا اينتر هم به موفقيت دست پيدا كند يا خير؟ آن وقت مي توانيم بفهميم كه كدام يك بهتر هستند. 
بازيكن تيم آنژي ماخاچكالا روسيه گفت: گوارديولا يك مربي مدرن است. او با هوش و شجاع است و به فوتبال علاقه دارد. بازيكنان هم هميشه از او حمايت مي‌كنند. گوارديولا اطلاعات زيادي درباره فوتبال دارد، ولي مورينيو در هر كشوري بوده به موفقيت رسيده و اين نشان مي‌دهد كه او بهتر است. اسپانيا دو نفر از بهترين مربي‌هاي دنيا را در اختيار دارد. 
رئال مادريد در حال حاضر با اختلاف هفت امتياز نسبت به بارسلونا در صدر جدول لاليگا قرار دارد. با اين حال، اين تيم در مجموع دو ديدار رفت و برگشت مقابل بارسلونا در جام حذفي اسپانيا شكست خورد و از گردونه اين رقابت‌ها حذف شد. 

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

"خوزه مورینیو" تابستان به لیگ برتر بازمی‌گردد


 

"خوزه مورینیو" از حضور در تیم فوتبال رئال مادرید خسته شده و قصد دارد تابستان به لیگ برتر انگلستان بازگردد.
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، با وجود اختلاف هفت امتیازی رئال مادرید با بارسلونا در رقابت‌های لالیگا، مورینیو از سوی رسانه‌های مادریدی بشدت مورد انتقاد واقع می‌شود.

بر پایه گزارش ساندی تایمز، در حال حاضر شایعه پیوستن این مربی پرتغالی به تیم‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، آرسنال و چلسی به گوش می‌رسد. با وجودی که در زمان جدایی از چلسی با "رومن آبراموویچ" دچار مشکل شد با این حال به نظر می‌رسد که دو طرف اختلافات را کنار گذاشته‌اند.

از سوی دیگر یورو اسپورت گزارش داد که چنانچه "روبرتو مانچینی" نتواند با منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلستان شود "خوزه مورینیو" بی‌تردید جایگزین این مربی در این تیم خواهد شد. 

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

برلوسکونی قیمت زلاتان را اعلام کرد


 

به نقل از سایت گل، مینو رایولا، مدیر برنامه های زلاتان، اعلام کرد باشگاه میلان برای فروش این بازیکن مبلغ 150 میلیون یورو را در نظر گرفته است.
بعد از فصلی ناموفق در بارسا، زلاتان در سال 2010 به ایتالیا بازگشت و در اولین فصل حضورش در میلان، با این تیم قهرمان سری آ شد.
او در رقابت های این فصل نمایش های بهتری ارائه داده و در 17 دیدار سری آ، 15 بار برای تیمش گلزنی کرده است.
رایولا گفت: «سیلویو برلوسکونی اعلام کرد مبلغ انتقال زلاتان 150 میلیون یورو است.»
من هر روز پیشنهادهایی برای خرید او دریافت می کنم بنابراین نمی توانم بگویم او تا پایان قراردادش در میلان می ماند یا نه اما فکر می کنم او دوست دارد این اتفاق رخ دهد.
زلاتان با گلی که در دیدار شب گذشته مقابل کالیاری به ثمر رساند، تعداد گل های زده اش با پیراهن میلان در سری آ را به 29 رساند. 

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->